Hopelijk in diezelfde tijd zullen Nike en elk ander sneaker-merk ter nike air max90 essential heren wereld het leven van degenen die niet in staat zijn verbeteren door het precedent voort te zetten dat is opgesteld door de LeBron Soldier 8 Flyease. Boost heeft het sneaker-spel veranderd, maar misschien zal Flyease de wereld veranderen. Woord aan Matthew Walzer. De maker van het kompeltje Uncle Drew gaat naar Kyrie Irving wat Lil 'Penny 20 jaar geleden voor Penny Hardaway was. Maar terwijl Big Penny zijn sidekick het meeste van het praten laat doen, houden zowel Drew als Kyrie ervan om het te kletsen, wat de reden is dat je hun slogan kunt vinden tijdens de reflecterende swoosh van deze speciale editie Nike Kyrie 1 geproduceerd in samenwerking met Pepsi.
De hoop is dat dit een moment is dat zich zal blijven ontwikkelen, waarbij elk merk zich ervan bewust wordt dat er miljoenen mensen zijn die hun schoppen willen laten kloppen, maar niet in staat zijn dit zonder hulp te doen. Het is nike air max 90 heren een verhaal dat begon in 2012 toen Matthew Walzer de inmiddels beroemde #NIKELETTER schreef die uiteindelijk leidde tot de creatie van de Nike LeBron Soldier 8 Flyease. Dus dit jaar kreeg de POTUS de Yeezy-plug rechtstreeks van Kanye en Kim en werd ook verslaafd up met het Jordan MTM-pack rechtstreeks van Nike HQ. Weet niet nike air max97 sale zeker wat beter is ...
Als je een aantal niet-sneakerhead-mensen hebt ondervraagd, kunnen ze je niet het verschil vertellen tussen een Nike Air Force 1, een Nike Dunk en een Air Jordan 1, maar ze kunnen je algemene dingen vertellen omdat die schoppen al meer dan 30 jaar alomtegenwoordig zijn en dus is iconisch. De Yeezy heeft nog een lange weg te gaan voordat dat gebeurt maar de hel, Kanye is erin geslaagd om zover te komen in het spel dat er geen reden is om te stoppen. We zijn gewoon voor de rit. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de Under Armour Curry One geen nike air max 98 schoen is die de straten klaar zijn om te zien.
Kevin Durant en Kobe Bryant konden het postseason dit jaar niet eens ruiken, omdat ze er voor het grootste deel op zaten. Kyrie moet gewoon op de baan kunnen blijven en Nike zorgt voor de rest. Geen slecht bedrijf om achter je te staan, als ik het zelf zeg ... Veel mensen zeggen dat Nike een slecht jaar had, maar voor de swoosh is een slecht jaar nog steeds beter dan de meeste, zo niet alle andere merken. Voor wat het waard is, kocht ik dit jaar nog meer Nike-schoenen dan Jordanië (ja, ik kan onderscheid maken tussen de twee), adidas, PUMA, New Balance, Under Armour en elk ander merk gecombineerd.
Hoewel we de terugkeer van een klassieker zo nu en dan kunnen waarderen, zijn het de nieuwe dingen die de sneaker-cirkel van het leven behouden en wanneer merken ze goed krijgen, kunnen ze net zo gedenkwaardig en iconisch zijn als de originelen. Dit zijn de beste nieuwe retro sneaker-colorways die onmiddellijk klassiek werden in onze ogen, zoals # KoFBestOf2015 vervolgt. Net als SB's pogingen om klassiekers terug te brengen door ze opnieuw in hoge of laag uitgesneden varianten te introduceren, werd veel aarzeling ontvangen. De De La Soul Low was de zeldzame uitzondering omdat het erin slaagde alle elementen te behouden die het origineel tot winnaar maakten.
Kort daarna kregen we het nike air max baby bericht dat er daadwerkelijk inspiratie was achter de schoen. We kwamen er allemaal achter dat het Air Jordan 1 Shattered Backboard eigenlijk geïnspireerd was door een dunk die Michael Jordan in 1985 deed tijdens een Nike-oefenduel in Italië. Tijdens die wedstrijd gooide Jordan hem zo hard naar beneden dat hij het bord verbrijzelde terwijl hij een uniform droeg in oranje, zwart en wit. De inspiratie / het thema achter de schoen was een dope? Manier om een moment in de geschiedenis van Jordanië te belichten waarvan niet veel mensen wisten, waardoor ik de schoen nog meer wilde hebben.
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |